Головна

  • Про нас
  • Справи
  • Члени
  • Новини
  • Рекомендації
  • Контакти
  • Пошук по справам

    Звернутись

     

     

     





    на розгляді

    Зміст окремих передач на «Радио Вести»

    Поділитися

    Документи справи

    Рішення про прийнятність


    З огляду на неодноразовий резонанс, що спричинявся програмною політикою радіостанції «Радио Вести», а також можливу наявність мови ворожнечі у програмах, що є предметом розгляду, Незалежна медійна рада вважає звернення Національної ради прийнятними. З огляду на подібний характер гіпотетичних порушень, Незалежна медійна рада вирішує об’єднати цю справу з розглядом звернення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення (лист № 17/2155 від 22.07.2016) з проханням висловити позицію щодо відповідності/невідповідності змісту передачі «Утро выходного дня», яка транслювалася цією ж радіостанцією

    Висновок

    1. 22 липня 2016 року до Незалежної медійної ради  надійшло звернення від Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення (лист № 17/2155 від 22.07.2016) з проханням висловити позицію щодо відповідності/невідповідності змісту передачі «Утро выходного дня», яка транслювалася ТОВ «ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ «ДИВОСВІТ» (позивні «ВЕСТИ.РАДИО») 18.06.2016 р. абзацу восьмому частини другої статті 6 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», а також частині першій статті 28 Закону України «Про інформацію».

    2. 2 вересня 2016 року до Незалежної медійної ради надійшло звернення від Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення (лист № 17/2573 від 02.09.2016) з проханням висловити позицію щодо відповідності/невідповідності змісту передачі «Люди говорят» за участі Олександра Семченка та Руслана Коцаби, яка транслювалася ТОВ «ТРК «ДИВОСВІТ» (позивні «Вести.Радио») 27.07.2016 р. вимогам вітчизняного законодавства.

    3. Згідно з пунктом 12 Положення про Незалежну медійну раду, підставою для розгляду скарги (прийнятність) є наявність суспільної значимості порушеного у такій скарзі питання. З огляду на неодноразовий резонанс, що спричинявся програмною політикою радіостанції «Радио Вести», а також можливу наявність мови ворожнечі у програмах, що є предметом розгляду, Незалежна медійна рада вважає звернення Національної ради прийнятними.

    4. З огляду на подібний характер гіпотетичних порушень, Незалежна медійна рада вирішує об’єднати ці справи для розгляду у єдиному провадженні.

    Результати голосування: «За» – 8;

    «Проти» – 0;

    «Утримуюсь» – 1.

    Голова Незалежної                                                         Наталія Лигачова
    медійної ради

    Секретар Незалежної                                                          Ігор Розкладай
    медійної ради

    Секретар Незалежної                                                     Роман Головенко
    медійної ради

    Інші справи

    на розгляді

    Коментар Євгена Мураєва про Олега Сенцова на телеканалі «112»

    19 червня 2018 року до Незалежної медійної ради надійшло звернення від Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення (лист № 17/796 від 19.06.2018) з проханням висловити позицію та надати висновок щодо наявності порушень чинного законодавства України у коментарях народного депутата Євгена Мураєва, зафіксованих у ефірі ТОВ «ТРК «112-ТВ», які стосувалися Олега Сенцова.

    розглянуто

    Трансляція телеканалом ICTV розгрому табору ромів у програмі «Надзвичайні новини» від 9 червня 2018 року

    1. 11 червня 2018 року до Незалежної медійної ради надійшло звернення від Єлизавети Кузьменко із проханням відреагувати на потенційне порушення законодавства в демонструванні телеканалом ICTV розгрому табору ромів у рамках передачі «Надзвичайні новини» від 9 червня 2018 року

    на розгляді

    Трансляція телеканалом «NewsOne» закликів до розпалювання ворожнечі протягом листопада 2017 – січня 2018 року

    1. 22 квітня 2018 року до Незалежної медійної ради надійшло звернення від Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення (лист № 17/390 від 02.04.2018) з проханням висловити позицію щодо наявності порушень чинного законодавства України у демонструванні телеканалом «NewsOne» передач протягом листопада 2017 – січня 2018 року, у яких різноманітні гості передач висловлювали риторику, схожу на заклики до повалення конституційного ладу в Україні.