Головна

  • Про нас
  • Члени
  • Новини
  • Справи
  • Рекомендації
  • Контакти
  • Пошук по справам

      Звернутись

      ПІБ скаржника
      Контактна інформація
      Чиї дії оскаржуються (журналіст, представник медіа, медіа)
      Короткий зміст оскаржуваного матеріалу
      Порушення або перелік порушень, які вбачає скаржник з матеріалу
      Пошта

      Додатки (скарга з усіма посиланнями на матеріали, які оскаржуються).

      Якщо відома інформація про те, чи зверталися до стверджуваного порушника із правом на відповідь чи правом на спростування – зазначити про це (додати копії звернення до стверджуваного порушника та відповіді на нього).

      Верховна Рада України ухвалила законопроєкт, який підтримувала Незалежна медійна рада

      Поділитися

      Верховна Рада України ухвалила законопроєкт, який підтримувала Незалежна медійна рада

      16 грудня Верховна Рада України ухвалила у другому читанні комплексний антитютюновий законопроєкт №4358. Його головна мета – зупинити епідемію електронних пристроїв для куріння, зокрема серед молоді та дітей, а на медійну сферу він вплине, заборонивши рекламу та спонсорство усіх засобів для куріння.

      Незалежна медійна рада раніше зверталася до Голови Комітету Верховної Ради України з питань гуманітарної та інформаційної політики Микити Потураєва із закликом підтримати ухвалення комплексного антитютюнового законопроєкту №4358.

      Як відзначали тоді у НМР, держава зобов’язана регулювати рекламу та спонсорство тютюну, аби стримувати поширення куріння та зменшити шкоду, яку шкідлива звичка завдає людям. Це позиція ВООЗ, і Україна пішла таким шляхом у 2012 році, коли законом №2899-ІV народні депутати заборонили куріння у громадських місцях та рекламу тютюну у медіа.

      Однак за 9 років у нашій країні з’явилися “електронні сигарети” та подібні пристрої. Про них немає прямої згадки у законі (тоді такі апарати не були поширені в Україні), тож тютюнова індустрія користується цією прогалиною, аби рекламувати свої товари у медіа та проводити спонсорські кампанії. Як результат, 20% українських школярів віком 13-15 років курять електронні сигарети.

      Натомість після того, як законопроєкт №4358 набуде чинності, запрацюють нові норми, які чітко регулюватимуть продаж та куріння будь-яких тютюнових виробів, а також прямо заборонятимуть рекламу.

      Детальніше про зміни – у інфографіці (натисніть, щоб збільшити)