У відповідь на звернення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, 2 серпня 2016 року Незалежна медійна рада надала експертний висновок щодо наявності в рекламі «Рідна Роса», «Шустов» і «Первак» ознак порушення Закону України «Про рекламу» та етичних стандартів реклами.
На думку Незалежної медійної ради, всі три ролики використовують маніпулятивні техніки різного змісту та порушують вимоги частини 3 статті 22 Закону України «Про рекламу», яка передбачає заборону формувати рекламою думки про те, що вживання алкоголю є важливим фактором досягнення успіху в різноманітних сферах життя.
У рекламному ролику «Рідна Роса» міститься зображення напівоголеної жінки з акцентом на оголених грудях, а також лунає звуковий ряд: «“Рідна Роса” — справжні чоловіки обирають натуральне!». У серії рекламних роликів «Шустов» демонструються особи різноманітних професій в антуражі ошатного ресторану, причому всі учасники виголошують різноманітні гасла, пов’язані з успіхом осіб, що вживають коньяк, щоразу закінчуючи словами: «Коньяк — це “Шустов”!». У рекламному ролику «Первак» зображено компанію друзів-чоловіків на пікніку; їхній полілог закінчується словами диктора: «Первак. Чоловіче щастя».
Члени Незалежної медійної ради, проаналізувавши надані матеріали, дійшли висновку, що рекламний ролик «Шустов», у якому споживачів коньяку названо успішними, благородними, реалізованими та розумними, формує хибну думку про те, що факт вживання алкоголю може надати споживачеві відповідних якостей. Наприклад, у рекламі вживається таке гасло: «Ольга Гуцал, підприємець: Я люблю коньяк. Я люблю мужчин, которые пьют коньяк. Это взрослые, умные, успешные мужчины. А коньяк — это “Шустов”».
Так само, твердження рекламного ролика «Первак» про те, що вживання алкоголю є гарантією стійкого стану цілковитого задоволення життям, варто розцінювати яквведення в оману споживача. А ролик «Рідна Роса» прив’язує споживання алкоголю до відчуття сексуального задоволення, таким чином формуючи думку про підвищення успішності споживача алкоголю у сфері сексуального життя. Також у контексті останнього ролика окремо було наголошено, що, враховуючи соціальну відповідальність виробників реклами, вимоги щодо неї можуть бути більшими, ніж до іншого аудіовізуального матеріалу, а звернення до сексуальних натяків та оголеності припустимі лише у випадках, коли це прямо стосується рекламованого товару.