Розглядаємо спірні питання

Які виникають
у інфопросторі України

Звернутись

Справи

розглянуто

Можливі зловживання свободою слова на телеканалі «112» протягом 4 вересня 2018 року — 4 липня 2019 року

Незалежна медійна рада вважає, що 1. В ефірах передач «Епізод 112» від 04.09.2018, «Пульс» від 04.09.2018, «LIVE» від 04.10.2018, 27.01.2019 «Хто кому Рабінович» від 07.10.2018 та 30.12.2018, «Інтерв’ю з великим політиком» від 06.02.2019, «Вечірній прайм» від 18.09.2018 були наявні ознаки мови ворожнечі у висловлюваннях окремих промовців;

розглянуто

Дотримання стандартів висвітлення під час виборів та можливих зловживань свободою слова телеканалом «NewsOne»

Незалежна медійна рада вважає, що 1. Телекомпанія ТОВ «НОВИНИ 24 ГОДИНИ» у змісті поширеної інформації в період із 01.06.2019 по 13.07.2019, зокрема, під час трансляції передачі «Український формат» від 03.07.2019, 08.07.2019 під час трансляції передачі «LIVE», «NEWSTIME», під час повтору трансляції зустрічі партій «Единая Россия» і «Опозиційна платформа — За життя» від 13.07.19 порушила вимоги щодо точності і об’єктивності, сприяючи поширенню неперевіреної інформації або інформації, що є маніпулятивною.

розглянуто

Сюжети програми «Гроші» телеканалу «1+1» стосовно Олега Барни

Незалежна медійна рада вважає, що в сюжетах програми «Гроші» телеканалу «1+1» стосовно Олега Барни було допущено порушення професійних стандартів журналістики, а саме стандартів достовірності та збалансованості подання інформації, відображених у статті 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення»

Завантажити ще
Усі новини

Новини

Звернутись