Головна

  • Про нас
  • Члени
  • Новини
  • Справи
  • Рекомендації
  • Контакти
  • Пошук по справам

    Звернутись

     

     

     





    ЦЕДЕМ та НМР направили до Наглядової ради Facebook інтервенцію про розгляд та модерування скарг щодо мови ненависті в умовах міжнародного і неміжнародного збройних конфліктів

    Поділитися

    В рамках громадського обговорення пріоритетних апеляцій щодо видалених Facebook публікацій користувачів Центр демократії та верховенства права та Незалежна медійна рада звернулися до Наглядової ради Facebook з інтервенцією у справі 2020-003-FB-UA (порушення Facebook політики щодо мови ненависті). Тексти інтервенції англійською (оригінал) та українською (переклад) мовами за посиланням.  

    Що таке Наглядова рада Facebook

    Це нещодавно створений незалежний орган, який перевіряє рішення щодо модерації контенту Facebook та Instagram. Наразі Наглядова рада складається з 20 незалежних членів, що представляють різні країни та різні сфери знань і практичного досвіду. 

    Що робить Наглядова рада Facebook

    Якщо публікація користувача не відповідає політиці Facebook, він такий контент видаляє. За користувачем залишається право на оскарження видалення (апеляцію) до Наглядової ради Facebook. Наглядова рада не розглядає всі скарги через їх велику кількість, але намагається приймати рішення щодо тих справ, які матимуть вплив за межами однієї справи. Наглядова рада розглядає справу протягом 90 днів після її прийняття. Facebook не впливає на рішення Наглядової ради та зобов’язаний виконувати їх, якщо це не суперечить законам.

    Для чого залучати треті сторони для громадського обговорення апеляцій

    Перед тим, як розпочати розгляд справи, Наглядова рада залучає громадські організації та приватних осіб до громадського обговорення. Мета громадського обговорення акумулювати різний досвід, зокрема, щоб розуміти контекст окремих питань, включно з географічним.

    Для чого ЦЕДЕМ та НМР звернулися з інтервенцією

    Надання Наглядовій раді громадських консультацій щодо порушених справ, як від ЦЕДЕМ та НМР у цьому випадку дієвий інструмент для розуміння специфіки локальних контекстів, забезпечення плюралізму досвідів та думок, на основі яких прийматимуться рішення щодо оскарження модерації контенту Facebook. Своєю чергою, подання громадських консультацій може заохотити Facebook переглянути певні політики щодо модерації контенту онлайн та сприяти подальшому узгодженню політик цієї соціальної мережі з усталеними стандартами у сфері прав людини та основних свобод.