Головна

  • Про нас
  • Члени
  • Новини
  • Справи
  • Рекомендації
  • Контакти
  • Пошук по справам

      Звернутись

      ПІБ скаржника
      Контактна інформація
      Чиї дії оскаржуються (журналіст, представник медіа, медіа)
      Короткий зміст оскаржуваного матеріалу
      Порушення або перелік порушень, які вбачає скаржник з матеріалу
      Пошта

      Додатки (скарга з усіма посиланнями на матеріали, які оскаржуються).

      Якщо відома інформація про те, чи зверталися до стверджуваного порушника із правом на відповідь чи правом на спростування – зазначити про це (додати копії звернення до стверджуваного порушника та відповіді на нього).

      Новини

      Нацрада взяла висновок Незалежної медійної ради за основу для свого рішення

      8 грудня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення оголосила свій висновок щодо змісту рекламних роликів «Рідна Роса», «Шустов» і «Первак». Одним із аргументів при ухваленні рішення стало рішення Незалежної медійної ради, оприлюднене у серпні. Незалежна медійна рада проаналізувала згадані ролики ще у серпні, саме за зверненням Нацради. Перевірка виявила, що всі три ролики використовують маніпулятивні техніки різного змісту та […]

      Незалежна Медійна Рада запустила власний сайт

      Відтепер сайт Незалежної Медійної Ради став відкритим для громадськості. На ньому можна ознайомитись зі складом членів цього органу, його компетенцією, рішеннями щодо усіх справ, які було розглянуто за час роботи, та новинами щодо діяльності органу. Окрім цього, через електронну форму на сайті будь-які зацікавлені особи можуть звернутися до Незалежної Медійної Ради з проханням розглянути ситуації, в яких […]

      Незалежна медійна рада розпочала серію діалогів із регіональними журналістами

      Незалежна медійна рада розпочала серію виїзних робочих зустрічей із представниками медіа у різних регіонах України. Перший круглий стіл відбувся у Львові. У заході взяли члени Медійної Ради, журналісти та редактори місцевих ЗМІ.

      Експерти обговорили проблему прихованої реклами алкоголю

      Про проблему прихованої реклами алкоголю та можливості її вирішення дискутували сьогодні під час публічного обговорення «Алкогольна реклама і спонсорство: якими є шляхи обходу обмежень і що з цим робити?», організованого Незалежною медійною радою.

      При висвітленні чутливих для суспільства тем ЗМІ мають здійснювати ретельніший редакційний контроль

      Незалежна медійна рада за власної ініціативи вирішила взяти до розгляду справу щодо публікації статті Вадима Трояна «Війна на кримінальному фронті» в газеті «Дзеркало тижня» від 8 жовтня 2016 року, а також новин, підготовлених новинними порталами «Дзеркало тижня» та «Українська правда» на базі цієї статті.

      Розбалансований та недостовірний «Трафік з Кивою»

      Незалежна медійна рада за запитом регулятора розглянула випуски передачі «Трафік з Кивою» від 28 лютого, 3 квітня та 24 квітня 2016 року на предмет дотримання етичних стандартів діяльності журналіста ведучим передачі, на той момент головою Департаменту протидії наркозлочинності Національної поліції України, Іллею Кивою.

      Кримські татари не є «гостями» на території України: мова ворожнечі на радіо «АКС»

      26 вересня 2016 року Незалежна медійна рада затвердила висновок у справі за зверненням Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення щодо випуску передачі «Відкритий мікрофон» на радіо «АКС» від 25 квітня 2016 року.

      Незалежна медійна рада розробила рекомендації щодо повноважень Нацради у сфері регулювання аудіовізуального контенту

      За результатами публічного обговорення щодо регулювання аудіовізуального контенту в Україні, що відбулося 5 липня 2016 року, Незалежна медійна рада підготувала рекомендації щодо повноважень Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення у сфері регулювання аудіовізуального контенту.

      Рекламні ролики «Рідна Роса», «Шустов» і «Первак» належать до категорій забороненої реклами

      На думку Незалежної медійної ради, всі три ролики використовують маніпулятивні техніки різного змісту та порушують вимоги частини 3 статті 22 Закону України «Про рекламу»

      Незалежна медійна рада підготує рекомендації щодо регулювання аудіовізуального контенту за європейськими стандартами

      Незалежна медійна рада 5 липня ініціювала публічне обговорення щодо регулювання аудіовізуального контенту в Україні та ролі Національної Ради з питань телебачення і радіомовлення у цьому процесі. За результатами дискусії НМР підготує свої експертні рекомендації